קב"ן אמיר שפר

  • צריך לפגוש קב"ן צבאי?
  • חשש משירות קרבי, או שירות בצבא? 
  • זקוק לסיוע בזמן השירות הצבאי?
  • סיוע בפרופיל, שינוי תפקיד ובסיס, קשיי הסתגלות ועוד 
  • אתר 'איזי'  בוחר בי שנה אחר שנה עם ציון של למעלה מ- 95%! עקב מאות המלצות
  • לליווי וייעוץ שלי לכל אורך התהליך
    הליווי וחוות הדעת נערכות באכפתיות, דיסקרטיות, מעורבות ומקצועיות

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

     

    מהו תפקידו של אמיר שפר? ומה המשמעות של יועץ בכיר לשירות הצבאי?

    למעלה מ- 20 שנה אני מעורב בתפקידים מגוונים במערכת הצבאית, הן כקצין בריאות הנפש והן כיועץ במשרד הביטחון.
    לאור הניסיון הייחודי והנרחב שיש לי, פיתחתי תהליך הערכה ממוקד לצבא, המוביל לתוצאות מוכחות, כפי שניתן להתרשם משביעות הרצון עליי- למעלה מ- 95% באתר 'איזי'.

    כיצד ניתן לסייע למועמדים לשירות (מלש"ב) ולחייליים עם קשיים רגשיים, חשש מקרבי, אי יכולת להתגייס?
    כיועץ בכיר לצבא וכקב"ן, אני יכול להמליץ על הקלות רבות לשירות (בסיס קרוב, יציאות רבות הביתה וכו'), פסילת שירות קרבי ואף להמליץ על שחרור מהצבא.

    כיום, אין אפשרות למלש"ב (מועמד לשירות ביטחון), או לחייל להגיע עצמאית לקב"ן. מלש"ב אינו יכול להגיע לקב"ן בצבא, ללא חוות דעת ממני.
    חייל יכול לבקש ממפקדיו להגיע לקב"ן, אך המפקדים יכולים לדחות את בקשתו. או לצערי, מה שקורה ברוב המקרים להגיד לו כי בקשתו מטופלת, אך למעשה בפועל בקשתו לא מטופלת.

    השילוב של הניסיון הרב שלי, לצד החוות דעת המקצועיות והייחודיות שלי, מקבלות לרוב התייחסות מלאה, ואני אכן מוכר כגורם מקצועי מוערך במערכת הצבאית. ואכן אתר 'איזי' מדרג אותי באופן קבוע עם למעלה מ- 95% שביעות רצון של חיילים והוריהם.
    כל ההמלצות כאן בגלילה למטה. ובקישור כאן, ניתן להשאיר את בקשתכם ואצור קשר במייל/טלפונית תוך 24 שעות.

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

      אמיר שפר קבן המלצות

      פסילת שירות קרבי בשריון- Oranit M

      ברצוני להמליץ בחום על אמיר שפר שעזר לבני בהתראה כה קצרה בהבנה והקשבה יוצאת מן הכלל . פתר לנו בעיה קשה שהעיקה על בני שקיבל שירות קרבי ואינו מתאים לשירות עקב חרדות וקשיי הסתגלות. תודה רבה לך אמיר מקרב לב

      גבי ג.- שחרור מהצבא

      שמחה להמליץ על אמיר שפר. הגעתי אליו עם בתי שהיתה מלאת חששות, והוא גילה אכפתיות ואמפתיה רבה. צייד אותה במכתב, מאוד מפורט ומקצועי, שבזכותו בתי שוחררה בקלות ובמהירות. אין ספק שהפניה לאמיר היתה הדבר הנכון ביותר לעשות.

      RON R - פגישה עם קבן ופסילת קרבי בתותחנים

      הייתי אמור להתגייס לשירות קרבי, והיו לי פחדים גדולים וחרדות שקשורות לכך. בזכות אמיר שפר הצלחתי לקבל פגישה עם קב"ן לפני הגיוס, ולצאת משירות קרבי. ממליץ מאוד להעזר באמיר לכל מי שצריך עזרה בלהשיג דברים מהצבא על רקע נפשי.

       

      Liam R. יציאה מקרבי- יציאה משריון

      אמיר תרם לי מאוד לפני הגיוס. היו לי חששות רבים לקראת הגיוס כי הייתי מיועד לגיוס קרבי. בעקבות שיחה עם אמיר הוא כתב חוות דעת על מצבי ובה המליץ על כך שלדעתו איני מתאים לשירות קרבי. בעקבות חוות הדעת קבעו לי פגישה עם קב"ן ובה הוא נתן לי קה"ס 41. על זה אני רוצה להודות לאמיר שבזכותו אני לא מתגייס ליחידה קרבית אלא ליחידה עורפית בה אני יכול לממש את השירות שלי בצורה המועילה ביותר למדינה ולי.

      מני א. יומיות לכדורגלן שלא קיבל ספורטאי מצטיין או ספורטאי פעיל

      מקצועי ושירותי ממליץ בחום. עזר והקשיב והמון בזכותו הבן שלי משרת בצבא וקם כל יום בהרגשה נפלאה

      אופיר א. שינוי שיבוץ מילואים, מעבר מקרבי

      פניתי לאמיר לגבי שינוי שיבוץ במילואים, אמיר היה קשוב מאוד במשך השיחה איתי, אדם אמפתי שעזר לי להוציא את מה שאני מרגיש, בנוסף לחוות דעת מפורטת שעזרה לי כאשר פניתי לצבא, בגלל שהיה לי קשה לאמוד את הנקודות והרגשות בעצמי. בנוסף ממשיך לייעץ גם לאחר השיחה וניתן לראות אכפתיות רבה

      Ella G- מפגש עם קבן ושחרור מהצבא

      אני רוצה להמליץ על אמיר שפר, בן אדם דגול באמת לא חשבתי שיש אנשים כאלה עזר לי בנושא שהיה חשוב לי עם המון דאגה הוא איש כנה, דואג, נדיב, ועוזר עד הרגע האחרון הוא שלח הודעות ושאל והתעניין באמת אחד האנשים הכי אמיתיים שהכרתי. תודה אמיר שפר יקר

      ido s- גיוס מחדש לצבא לאחר שחרור

      ברצוני להמליץ על אמיר שעזר לי לחזור לשירות לאחר שקיבלתי פטור, עברנו תהליך סבלני ביחד ומאוד מקצועי, שבסופו של דבר התקבל, אמיר איש יקר ועושה עבודת קודש ממליץ מאוד מספר אחד בתחום!!!

      ל. קבלה לסייבר וגאמא

      במספר פגישות ומכתב אמיר סייע לי לפתור קושי שעלה במסגרת הליך הגיוס. תודה רבה

      תומר- קהס 43, התש 4, יומיות. יציאה מאיסוף קרבי

      אמיר עזר לי לאורך כל הדרך והציל אותי! יותר ממליץ על להיעזר בו עזר לי להשיג קהס והתש שרציתי אלוף

      Pninit- שחרור מצהל ומעבר לשירות לאומי

      הגענו אל אמיר שפר יועץ וקב"ן עקב חרדות קשות של בני מפני הגיוס לשרות קרבי. אמיר מקצועי, קשוב ואמפתי הצליח ליצור אצל בני אמון ופתיחות שגרמו לו לצייר בכנות את תמונת המצב הרגשי בו הוא נמצא. בעקבות אבחון והמלצה של אמיר שפר והליווי לכל אורך התהליך, קיבל בני פטור משרות צבאי ויתרום את חלקו במסגרת השרות הלאומי. תודה רבה אמיר!

      אביאל ב.- שחרור מהצבא, קהס 60

      אמיר מקצועי מאד. עשה מעל מה שציפינו. ממליץ מאד

      השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

        Ilona S- יומיות ובסיס פתוח

        ברצוני להודות ולהמליץ על אמיר שפר שנתן את שירותו במקצועיות והבנה רבה עם המון סבלנות ורגישות….ממליצה מאוד לפנות לאמיר הוא ידע להדריך לעזור לכם בצורה הטובה ביותר!

        דניאל- העלאת פרופיל, ביטול קהס וגיוס לקרבי

        פניתי לאמיר שפר במטרה להעלות את הפרופיל ולבטל סעיף קה"ס, לאחר פגישה עם אמיר תוך ליווי מקצועי וקבלת חוות דעת מפורטת אשר התקבלה בצהל, בוטל לי סעיף הקה"ס וכעת אני משתבץ לקרבי. ממליץ בחום!

        Lizzy G- שחרור מהצבא על פרופיל 21

        פנינו לאמיר מאחר והבן שלי חווה קשיים בטירונות בעקבות בעיות רפואיות ובפרופיל 45.מאחר ולא הצליח להתמודד עם הטירונות בשל הבעיות הרפואיות הוא ביקש להשתחרר מצה"ל הופנה לקב"ן צבאי . פנינו לאמיר לקבלת יעוץ והכוונה אמיר היה עינייני ומקצועי ונרתם למשימה על מנת להכין את הבן שלי לפגישה כמו כן כתב חוות דעת מקצועית ומפורטת . בסופו של תהליך הבן שלי שוחרר מהצבא. תודה לאמיר על כל העזרה וההכוונה

        נירן- פסילת קרבי, נפקדות ומניעת כלא. קהס ומעבר לתפקיד בבסיס פתוח

        אני חוויתי קשיים רבין בשרותי בצבא כלוחם ואמיר ליווה אותי והדריך אותי במהלך הדרך ועזר לי לקבל תפקיד אחר שמתאים לי יוצר עקב הקשיים הקשים שחוויותי בתקופה הזאת

        Naama B.- קהס, פסילת תפקיד כתצפיתנית ומעבר ליומיות

        פניתי לאמיר שפר בעקבות בעיות חוזרות שחיוויתי בשירות אמיר ישר נתן מענה טוב אמין וישיר! תמיד דאג ותמך גם אם לא היה צריך בלי אמיר יכול להיות שכבר הייתי מרימה ידיים …. ללא ספק ממליצה על אמיר שפר כקבן אמין ישר ובעיקר עוזר ולא מוותר !

        Michal D- שחרור מהצבא, קהס 60

        אמיר היקר, תודה רבה על היחס, על המילים הטובות והמרגיעות, על הסובלנות, ועל זה שבזכותך נוכל לישון טוב יותר בלילות ממליצה בחום לכולםםםםם, 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

        אורטל- יומיות ומניעת כלא עקב נפקדות

        נפגשתי עם אמיר בגלל מצוקה שהייתה לי בתחילת גיוסי בה שיבצו אותי לתפקיד שלא הרגשתי שאני יכולה להתמודד איתו הפגישה עם אמיר עזרה לי מאוד והרגשתי הקלה לפרוק ובנוסף הוא רשם לי חוות דעת לקבן בצבא ובעקבות זה ושינו לי תפקיד לתפקיד שמתאים לי יותר.

        Natali M.- מפגש עם קבן, פסילת תפקיד לוחם מעברים ושירות בבסיס פתוח

        פניתי לאמיר בהיותי חיילת כשבועיים וחצי במערכת. סירבתי לשיבוץ של לוחמת מעברים במשטרה צבאית ביום הגיוס ובעקבות כך עברתי תהליך לא פשוט הכולל 2 מעצרים ו-2 כליאות משום שלא ניתנה לי שום אופציה אחרת לשיבוץ מצד קציני המיון ולכן המשכתי לסרב לתפקיד. הוריי מצאו את האתר של אמיר ואת ההמלצות עליו ואני שמחה שכעת אני חלק מההמלצות משום שהוא עזר לי בצורה שראויה להמון הערכה. בפגישה עימו ניכר כי מדובר באדם עם המון ניסיון ומכיר טוב את המערכת. חוות הדעת שהכין הייתה יוצאת מן הכלל. השירות שאמיר נותן הוא ברמה מקצועית מאוד, המון הקשבה והבנה. בזכות חוות הדעת שלו הצלחתי לפגוש קב"ן אשר פסל אותי מלוחמה וכעת אני במקום שאני צריכה ורוצה להיות בו.

        Nicole K- פסילת תפקיד תצפיתנית ומעבר ליומיות

        נפגשתי עם אמיר בהתראה מאוד קצרה לאחר שאבי דיבר איתו. שמחתי לגלות במהלך המפגש הקשבה והבנה למצב שבו הייתי נמצאת. אמיר מקצוען, חד ומכיר את המערכת הצבאית מבפנים. חווד הדעת שהוא כתב הייתה אמיתית ומקצועית ועזרה לי במהלך הפגישה עם הקבן של היחידה. ממליצה מאוד בחום!

        dikla v.- שחרור מהצבא פרופיל 21

        כ"כ שמחה להמליץ על אמיר היקר!! מקצועי ביותר! קשוב ונעים עזר לנו לכתוב חוות דעת לבני לפני הגיוס, הבין את נבכי נפשו של בני! לא יכלנו למצוא מישהו טוב יותר ממנו!! יישר כוח!! על פועלך הכל כך חשוב. ממליצה לכל המתלבטים והחוששים בלב שלם!!!! טוב שיש אותך אמיר!!!!

        Yosef Y- שחרור מהצבא, קהס 60

        פניתי לאמיר בעקבות קשיים שחוויתי, עזר לי מאוד לקבל פטור👏👍

        מרי מ.- שחרור מצה"ל

        אמיר עזר לי מאוד לגבי הצבא, הקשיב תמך. יחס מדהים, מאוד ממליצה על אמיר.

        Zohar C.- ביטול קהס וגיוס לקרבי

        יחסי אנוש מצוינים ותמיכה לאורך כל הדרך גם מרחוק. הערעור שלי התקבל בזכותו! לכל מי שמתלבט לאן ללכת – אמיר שפר מומלץ ביותר. אני מודה לו על העזרה והזמינות 🙂 לא תתאכזבו!!

        השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

          אסתי ב.- שחרור חייל מהצבא

          כשבני התגייס לצבא התגלו אצלו קשיי הסתגלות. בתור אם היה לי מאוד מאוד קשה לשמוע את הלחץ וחוסר האונים שלו ולהבין שבתחושתו הוא 'כלוא' וחרד. עם הרבה מזל, הגעתי לאמיר שפר. לא הכרתי את אמיר לפני כן ובני לא היה מטופל שלו בכלל. למרות זאת, אמיר היה זמין, קשוב ומקצועי ודאג לחזור אלי במהירות. אמיר הינחה אותי כיצד להרגיע את בני, לדבר עם המפקדים , הישרה בי ביטחון ונתן לי תחושה חזקה שאנחנו לא לבד. קיימנו פגישה כשבני יצא הביתה לשבת. אמיר היה מקצועי מאוד, ממוקד ואמפתי. בסיום הפגישה איבחן אמיר מה מצבו של בני ונתן לנו מכתב עם המלצות לשחרור מהצבא. לשימחתי המלצתו התקבלה, בני שוחרר ונחסך ממנו סבל מיותר וארוך. מידי יום אני מודה לכך שההשגחה זימנה אותו בדרכנו. יש באמיר שילוב יקר ערך של מקצועיות, איכפתיות ואנושיות. ממליצה בכל הלב 💐

          asaf s.- גיוס מחדש לצבא לאחר שחרור על פרופיל 21

          פנינו לאמיר במטרה לחזור לצבא לאחר פטור מהצבא על רקע אי התאמה. פנינו לאמיר אחרי שהיינו אצל מקום שרשם מכתב שלא הצליח וקיבלנו מהצבא תשובה שלילית. אחרי ההודעה השלילית החלטנו ללכת לאמיר שיעזור לנו. במסגרת הפגישות אמיר עזר לנו מאוד, הכווין אותנו ונתן לנו מענה מקצועי לכל שאלה אשר שאלנו וכמובן רשם את אותו מכתב לצבא ברמה יוצאת מן הכלל. לאחר ששלחנו את המכתב של אמיר הצבא נתן תשובה חיובית ואחרי פגישה אצל קבן הולחט להחזיר למסלול הצבאי. ממליץ בחום.

          עדן- שחרור מהצבא ומניעת מאסר

          הלכתי לאמיר שיעזור לי אחרי שסבלתי נורא ולא הסתדרתי עם המערכת הצבאית. בזכותו ובזכות המכתב שהוא כתב לי השתחררתי מהר מאוד מהצבא. ממליצה עליו מאוד הוא תותח אמיתי!

          Yuval L- פטור משירות צבאי, קהס 60

          בעקבות החרדות מהן אני סובל ותאריך הגיוס שקרב פניתי לאמיר שניסח עבורי חוות דעת, לאחר ששלחתי לצבא את החו"ד זומנתי לקב"ן הצבאי וקיבלתי פטור משירות. אני מאוד ממליץ על אמיר, אדם מאוד קשוב, אכפתי ומאוד מקצועי. פניתי אליו בעקבות ההמלצות כאן ועכשיו אני שמח להיות אחד שממליץ לאחרים. תודה אמיר!

          עמית ד.- פסילת שירות קרבי כלוחם מעברים

          הגעתי לטירונות קרבית והחלו אצלי המון קשיים נפשיים. פניתי לאמיר בבקשה לאבחון ומתן עצות בנוגע לקבן ומכתב חוות דעת. לאורך כל הדרך הוענק לי שירות מסור ומקצועי שבאמת עזר לשקף את מצבי הנפשי מול המערכת והוביל בסופו של דבר ליציאתי מלוחמה. ממליץ בחום על אמיר, שירות ברמה הגבוהה ביותר – לא תתאכזבו!

          עדי - שחרור מהצבא

          ממליץ בחום על אמיר היה איתי לאורך כל הדרך ובזכותו קיבלתי את השחרור שלי ממליץ למי שחושב לקחת קבן אזרחי רק את המכון של אמיר שפר מומלץ מאוד👍👍

          Ofir N.- פסילת קרבי ויומיות

          אמיר מקצוען אמיתי , זמין לחלוטין גם בסופי שבוע. הפגישות , הליווי והשיחות נעשות ברגישות ותוך הפגנת ידע רב. חוו"ד ברמה הגבוהה ביותר.ממליצה בחום.

          מיכאל- מפגש עם קבן ושירות בבסיס פתוח ויומיות

          לאחר משבר נפשי קשה שחוויתי בתחילת הטירונות, נקבעה לי פגישה עם קבן צבאי. פניתי לאמיר כדי שיסייע לי להתכונן לפגישה, יאבחן את מצבי ויכתוב עבורי מכתב אבחנה אותו אוכל להראות לקבן הצבאי ואולי יסייע למצבי. כבר באותו היום שפניתי אליו הוא ביצע איתי שיחת וידאו על מנת לאבחן את מצבי ותוך שלושה ימים (כשבאמצע היה שבת) הוא כבר שלח לי את מכתב האבחנה, מושקע ומאוד מקצועי. אמיר אכפתי, זמין, דואג ועושה את עבודתו נאמנה. ממליץ בחום לכל מי שמרגיש שהצבא לא בשבילו נפשית, שהצבא לא קשוב למצוקותיו, או לשיפור תנאי שירות בהתאם למצבו הנפשי.

          דוד- יציאה מקרבי

          הגעתי לאמיר בהתראה קצרה לפני הגיוס לאחר שהייתי מועמד לשירות קרבי לאחר עזרתו של אמיר והמלצתו פגשתי קב"ן תוך זמן קצר והוצאתי מקרבי בזכות אמיר בנוסף חשוב לי לציין שאמיר תמיד תמך והיה לצידי בכל התקופה הזאת איש נהדר וחכם ממליץ בחום ובאהבה

          gal k.- שירות מוגן, פרופיל 45, התש 7, לאחר יציאה מעתודה

          הגעתי לאמיר בשביל לשנות את הפרופיל האישי שלי בצהל בתור תפקידו כקבן אזרחי. הוא הוציא לי חוות דעת ובזכות זה באמת הצלחתי לשנות את הפרופיל ולקבל שירות מוגן עם הקלות. מעבר לזה שהוא מקצועי הוא בן אדם ממש טוב ונחמד והוא ליווה אותי לאורך כל התהליך, ייעץ, תמך והתעדכן. ממליץ מאוד!

          NIV- יציאה מהצבא

          פניתי לאמיר עקב היותו קבן אזרחי, לאחר פגישה עם אמיר הוציא לי חוות דעת לצבא ובעקבות כך הוזמנתי לקבן צבאי ושוחררתי משירות צבאי, אני ממליץ בחום על אמיר, הוא סופר נחמד ומאוד מקצועי.

          Dj I- קהס ופסילת קרבי

          הגעתי לאמיר על מנת להימנע משירות קרבי עקב בעיות אישיות, תוך חודש משפניתי אליו קיבלתי את הקהס המתאים לי. אמיר מקצועי מאוד ועוזר במהרה וביעילות.

          השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

            Koa K.- משתמט, עריק, ביטול כלא ושחרור

            השתמטתי מגיוס עקב מצוקה נפשית, נפגשתי עם אמיר שפר קבן אזרחי כדי לקבל המלצה לשחרור ושיאפשרו לי לראות קב"ן. בזכות ההמלצה של אמיר ולאחר כמה שעות בלישכה קיבלתי פטור וגם ניצלתי מכלא.

            Guy B.- יציאה משריון, פסילת שירות קרבי

            שובצתי לחיל שיריון ואז יצרתי קשר עם אמיר נפגשנו הוא היה מאוד נחמד בזכות המכתב שלו קיבלתי זימון לקבן ושינו את השיבוץ שלי ללא קרבי

            Yaniv S.- יציאה מתותחנים ליומיות

            פנינו לאמיר על מנת לסיייע לבני לפני גיוס לצה"ל. אמיר זיהה את המצוקות בו הוא שרוי, גילה מקצועיות, מעורבות ואכפתיות רבה. האמפטיה של אמיר סייע לבני ובפרק זמן כמעט בלתי אפשרי סייע לנו רבות בהתמודדות עם מצב מורכב במיוחד הן בצד הטיפולי והן בהיבטים המעשיים. ממליץ בחום. תודה

            Chen G.- פרופיל 45, התש 5

            פניתי לאמיר בנוגע לגיוסו של בני לצה"ל. כבר בשיחתנו הטלפונית ,הרגשתי שאמיר אמפטי, קשוב, מכיל ושהגעתי למקום הנכון. כשניפגשנו, אמיר היה מאדדדד מקצועי, אמין, ישר והרגשתי שמבין את מצבו של בני. יצאתי מהפגישה עם אמיר רגועה, נינוחה ובתחושה שיש על מי לסמוך!! ממליצה לכל הורה שיש לו הספק הקטן לגביי התנהלות בנו/בתו, לפנות לאמיר ובטוחה שאמיר יסייע !! אמיר, תודה רבה🌸

            S1234 H.- שחרור מהצבא וביטול מאסר עקב נפקדות

            פניתי לאמיר ובקשתי עזרה בכדי שחרור מהצבא עקב בעיות כאלו ואחרות , חשוב לציין שהוא קבע איתי פגישה בדחיפות היה מאוד קשוב והבין את הבעיות שיש לי , ניסה כמה שיותר לעודד ונתן חוות דעת בהתאם הדבר אשר עזר לי ממש !

            D Y.- קהס פסילת קרבי

            עבור חלק מהילדים, שירות צבאי וכל המסגרת הצבאית הם אתגר עצום ומפחיד. גם אצלנו זה כך. כל אחד חווה אחרת את המסגרת הצבאית ואת כל הנושא הצבאי. בחיפוש אחר איש מקצוע הגענו לאמיר, וגילינו אדם מקצועי ומלא רגישות. אמיר סייע לנו להבין את המצב, את האתגרים שיעמדו לבני בכל הקשור להתרחקות מהבית וכו' ואת אופי ההתמודדות הלא פשוטה שלו בלשון המעטה, עם המצב. כערך מוסף קיבלנו גם תובנות באשר להתמודדות שלנו כהורים עם מורכבות המצב. הכל בדרך נעימה ותומכת. ממליץ בחום.

            Tali A.- יציאה משריון וביטול מאסר של חייל עקב נפקדות

            הגעתי לאמיר בעקבות גיוסו של בני לחיל שריון הטיפול בבעיה של הבן שלי הצריכה טיפול מיידי אמיר כאמור קיבל אותנו במהירות הבזק היה קשוב מקצועי וענייני. בעקבות המלצתו המקצועית של אמיר שפר וחוות דעתו הציל את בני מכליאה שניה וכמו כן השפיע על המשך שירותו הצבאי. מודה לאמיר על הטיפול המקצועי והמהיר. בתור אמא שהייתה מוטרדת ימים ולילות, ממליצה על אמיר שפר בחום

            Авиталь Г.- שחרור מהצבא

            פניתי לעמיר שפר לעזרה. לא הכרתי את האיש הזה מדהים בכלל , אבל אחרי הפגישה הראשונה הבנתי שהוא יכול לעזור לי והייתי בטוחה בו. הוא כתב לי חוות דעת מקצועית , שעזר לי בסדיר שלי בצבא ובתוכניות שלי. ממש תודה לאמיר וממליצה בחום וביטחון.

            Nisan B.- פסילת קרבי ויומיות בבסיס פתוח. קהס 43, התש 4

            נפגשנו עם אמיר בהתראה קצרה מאוד לפני גיוס לצבא על מנת לקבל יעוץ אם הבן שלנו יכול להתמודד בתפקיד שהוצא לו בצבא . במסגרת הפגישה שאמיר הוביל אותה בצורה מקוצועית ונעימה נפתחו מול עינינו נושאים מהותים בחיי הבן שלנו שכלל לא היינו מודעים וכל זאת למרות שחשבנו שאנחנו יודעים ומכירים את הבן שלנו לעומק. בעזרת הפגישה קבלנו תשובה מה יכול להתאים לבן שלנו וכיצד אם בכלל יוכל להתמוודד עם מסגרת צבאית . וכבונוס למדנו להכיר יותר הבן שלנו שהיינו בטוחים שאנחנו מכירים לעומק. ממליץ בחם

            אליאב מ.- קהס 43 ובסיס פתוח

            הגעתי אליו אחרי המלצות וגיליתי שהאדם הזה פשוט ישר אמין אוזן קשבת והבין אותי באמת (מה שאחרים לא ניסו לעשות) ונתן לי תחושת ביטחון עזר לי מאוד.

            השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם